Actualitat

Comunicat del PSC sobre la pregunta de la secretaria de l’Ajuntament de Lloret de Mar

10 març 2020

El PSC ha rebut carta del secretari de l’Ajuntament de Lloret, on es deia que diferents regidors de l’Ajuntament de Lloret del PSC havien presentat discrepàncies amb el PSC, i preguntava sobre la representació del PSC a Lloret de Mar.

El PSC ha contestat que la secretaria i l’alcaldia a l’Ajuntament de Lloret de Mar tenen coneixement que el grup municipal del PSC és representat per al portaveu Francisco Pastor i per a tot el grup de regidors i regidores que es varen presentar per al PSC a les passades eleccions municipals.

El PSC de Lloret va haver d’avançar l’Assemblea i les primàries de l’Agrupació Local, abans del període establert, a causa d’aquestes mateixes discrepàncies. La nova executiva de l’Agrupació de Lloret de Mar, i el seu primer secretari Joan Carles Amaya, han manifestat plena confiança amb Francisco Pastor com a portaveu.

L’Executiva de la Federació del PSC de Comarques Gironines, reunida el passat dia 3 de març, ja va contestar a un requeriment de caràcter intern en aquesta mateixa línia. El PSC de Comarques Gironines ha fet i farà tots els esforços, per tal que tots i cadascun dels regidors i regidores de Lloret de Mar actuïn com a grup a dins de la premissa bàsica d’actuar amb respecte i acord amb el portaveu del grup municipal, Francisco Pastor. Òscar Aparicio, com a representant legal i secretari de política municipal, ha estat qui ha entrat registre d’entrada a l’Ajuntament de Lloret de Mar amb aquestes indicacions.